مه پاش صنعتی به عنوان یکی از کاربردهای مهم سیستم های مه پاش است سیستم مه پاش و تولید رطوبت علاوه بر مورد استفاده در فضاهای سبز و گلخانه ها و دامداری ها و مرغداری ها، در صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال برای کاهش گرد و غبار محیط از سیستم های مه پاش صنعتی استفاده می کنند. به طوریکه با استفاده از تولید رطوبت در محیط با توجه به وجود ذرات معلق آب در هوا گرد و غبار معلق در هوا به این ذرات می چسبند و با توجه به سنگین شدن این قطرات باعث ریزش آنها شده و موجب تمیز شدن هوا از این گرد و غبار می شوند. همچنین از سیستم مه پاش برای بخارات گازها و ذرات خطرناک قابل اشتعال در صنعت نیز استفاده می شود تا از انفجارات در محیط های صنعتی جلوگیری شود.

از سیستم مه پاش صنعتی در معادن، در تونل زنی و سایت های ساخت و ساز و تخریب استفاده می کنند.

از سیستم مه پاش صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-کنترل رطوبت در صنعت چاپ و کاغذ

2-کنترل گرد و غبار و بخارات گازها در صنایع

3-کنترل دما در محیط های زیرزمینی

4-کنترل رطوبت در صنایع غذایی

5-پیش سرمایش برای کارخانه های صنعتی

 

سیستم مه پاش صنعتی یک سیستم بدون صدا و نویز است. که امکان دستیابی به یک سطح پایدار و سازگار رطوبتی را فراهم می کند. بطوریکه این سطح رطوبت نسبتا بطور یکنواخت و مساوی در محیط تقسیم می شود. این سیستم باعث می شود تا از الکتریسیته ساکن و گرد و غبار بدون خیس شدن محیط و بدون گسترش باکتری خلاص شویم.

از ویژگی های سیستم مه پاش صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-یک رطوبت ثابت و یکنواخت را به لطف نازل های پاشنده آب خواهیم داشت که در محل با انعطاف پذیری بسیار بالایی قابل استفاده می باشد.

2-می توان با نظارت بر میزان رطوبت سطوح بیشتری را تحت کنترل قرار داد.

3-با استفاده از تولید رطوبت در محیط می توان الکتریسیته ساکن و گرد و غبار معلق در هوا را حذف نمود.

4-این سیستم با توجه به تولید رطوبت در محیط موجب خیسی در محیط نمی شود. با توجه به پاشش بسیار ظریف و نیز ضد چکه بودن نازل ها و نصب درست دستگاه، این سیستم مانع از تشکیل قطره آب می شود.

5-مصرف برق حداقل، کمتر از 0.19 کیلو وات ساعت در هر 100 متر مکعب است.

6-بدون آلودگی و بیماری: تمیز کردن و پاکسازی اتوماتیک در هر دوره تولید رطوبت، در این سیستم با توجه به فشار کاری بالا در حدود 100 بار بطور تضمینی می توان گفت که تشکیل باکتری غیر ممکن می باشد.

 

کنترل گرد و غبار و بخارات قابل اشتعال در صنعت

برخی از مکان های صنعتی مانند تاسیسات زباله سوز و یا مجموعه های صنعتی فلزی که با درجه حرارت بالا و شرایط کاری سخت در ارتباط می باشند مستعد بیماری هستند که سیستم های مه پاش صنعتی با توجه به تولید فضایی با دما و رطوبت مناسب شرایط مناسب را برای کارگران در این محیط ها فراهم می کنند.در محیط هایی که با پسماند ها و یا مواد زاید کار می کنند استفاده از سیستم مه پاش غیر قابل اجتناب می باشد.

  دمای بالا و بوی ناخوشایند و گازهای احتمالی خطرناک شرایط کاری را بسیار دشوار می کنند. با استفاده از سیستم های مه پاش صنعتی می توان علاوه بر بالا بردن رطوبت محیط، دمای آن محیط را کاهش داد و نیز این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند بوی نا خوشایند در چنین محیط هایی را از بین ببرند.

سیستم مه پاش صنعتی جهت مغابله با بخارات قابل اشتعال

در کنار این مزیت ها سیستم مه پاش در برخی از صنایع که با بخارات خطرناک قابل اشتعال در ارتباط می باشند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.کنترل دما در محیط های زیرزمینی:در سایت های معدنکاری و حفاری های زیر زمینی، محیط های زیرزمینی مکان های چالش برانگیزی می باشند.

در این محیط ها کنترل دما و گرد و غبار امری بسیار مهم می باشد. سیستم مه پاش با توجه به تولید رطوبت و قطرات معلق آب در هوا موجب می شود تا هوایی پاک تر برای فعالیت کارگران در این محیط ها تولید شود. در ضمن با توجه به با لا بودن دما در این محیط، با استفاده از سیستم مه پاش صنعتی می توان دما را به اندازه مطلوب پایین آورد تا این محیط ها قابل کار کردن برای کارگران باشند.


شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

 

????www.sarmasaan.com


سرماسان صنعتی سیستم ,محیط ,صنعتی ,استفاده ,رطوبت ,تولید ,تولید رطوبت ,قابل اشتعال ,مورد استفاده ,بخارات قابل ,شرایط کاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده انجمن شیمی دکتر شهریاری علمی کاربردی ها آریا مد فروشگاه اینترنتی -Aryamood