یک برند مشهور و محبوب ارزشمندترین دارایی یک شرکت یا کسب‌وکار است. بنابر پیمایش انجام‌شده توسط سایت نیلسون، 59 درصد از مردم ترجیح می‌دهند، محصولات موردنظرشان را از برندهایی که برایشان آشناتر است اری کنند. اینجاست اهمیت برندینگ موفق خودش را نشان می‌دهد.

به عنوان یک کسب‌وکار جدید، احتمالا رقبای شما برندهای بزرگی‌اند با مشتریانی دلباخته و بودجه‌های نامحدود. به همین دلیل باید راهکارهایی پیدا کنید تا خودتان را نسبت به رقبایتان متمایز نمایید؛ یک برنامه‌ی برندینگ که از طریق آن بتوانید یک برند بی‌‍رقیب باشید.

چگونه برندینگ کنید؟

ببینید، برندسازی چیزی بیشتر از داشتن یک لوگو یا یک برنامه‌ی تبلیغاتی یا نصب بیلبورد در سطح شهر است. باید کار بیشتری انجام دهید. پیش از هرچیزی، ابتدا تعاریفی ساده برایتان ارائه خواهیم کرد.

برند چیست؟

به سادگی باید گفت، برند بر مبنای درک کلی مشتریان از کسب‌وکار آن تعریف می‌شود. یعنی برند آن درک کلی است که جامعه‌ی مشتریان از آن برند در ذهن دارند.

یک برند موفق، با توجه به عملکردها و فعالیت‌هایی که دارد، باید هارمونیک، منسجم و باثبات باشد. در چه مواردی؟

  • محیط (مغازه یا دفتر)
  • چاپ، اعلانات، بسته‌بندی
  • وبسایت و تبلیغات آنلاین
  • محتوا و شبکه‌های اجتماعی
  • خدمات و ارتباطات با مشتری

مؤسس آمازون، جف بزوس، می‌گوید:

«برند شما چیزی است که سایر افراد درباره‌ی شما می‌گویند؛ آن‌هم زمانی‌که شما حضور ندارید».

برند شما، شهرت شماست! اما اگر بپرسید آیا برندسازی ساده است؟ خواهیم گفت: خیر، برندینگ یک‌شبه رخ نمی‌دهد (یا حتی چندماهه).

برندینگ چیست؟

برندینگ یا برندسازی در واقع یک فرایند است یعنی یک پروسه‌ی تقریبا طولانی و مداوم. برندینگ در کوتاه‌مدت و بلندمدت فواید زیادی دارد از جمله اینکه می‌تواند به افزایش کمک کند، تعداد پروژه‌های کسب‌وکار شما را بیشتر کند، همه جا از شما یاد کنند و از محصولات یا خدمات‌تان دفاع کنند.

در یک جمله برندسازی آگاه کردن دیگران از وجود کسب‌وکارتان با استفاده از راهبردها و کمپین‌های بازاریابی است که با هدف (بلندمدت) خلقِ یک تصویر منحصربه‌فرد و پایدار در اذهان عمومی اجرایی می‌شود.

در سال جاری میلادی یعنی سال 2020، یکی از بهترین و اثربخش‌ترین روش‌ها برای ساخت تصویر درست از برند شما در ذهن مخاطبان دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال‌مارکتینگ در نخستین گام شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی سایت و تجربه کاربری
  • بازاریابی محتوایی
  • سئو و بازاریابی محتوا
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات کلیکی (PPC)

یک برنامه‌ی برندینگ موفق باید همه‌ی این انواع دیجیتال مارکتینگ را در بر بگیرد. در ادامه مسیری را که باید برای برندینگ موفق و در نتیجه کسب مشریان وفادار انجام دهید توضح می‌دهیم:


آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ آران برندینگ ,برند ,بازاریابی ,برندسازی ,کسب‌وکار ,موفق ,برندینگ موفق ,دیجیتال مارکتینگ ,برای برندینگ ,انجام دهید ,برنامه‌ی برندینگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جکستان شکرستان فایل یار دانشجو ichisalli اخبار و اطلاعات جامع و به روز طراحی سایت و سئو Nabz.Record سیان - جرقویه اصفهان Everything for a medical student خدمات بازسازي